Evento Awards > Finalistit

Finalistit 2017

Evento Awards 2017 -finalistit

Evento Awards -kisa keräsi kahdeksaan yleisösarjaan ennätysmäärän ehdotuksia. Eventon lukijat ovat nyt puhuneet ja kilpailun finalistit ovat selvillä.

Alla 24 upeaa yritystä ja ammattilaista, joiden kanssa työnteko on juhlaa ja tavoitteet kilahtavat kirkkaasti maaliin. Ole hyvä, TOP3-listaukset parhaimmista ja luotettavimmista kumppaneista ovat tässä.

Finalistien sijoituksista päätti Evento Awards -tuomaristo. Voittajat julkistettiin Evento Awards -juhlassa 27.4.2017 Kulttuuritalolla, Helsingissä. 

Ehdottaminen on päättynyt.

 

Alan vaikuttaja

Haussa on henkilö, persoona, ilmiömäinen vaikuttaja tai asioiden eteenpäin tuuppaja. Verkostoitumisvelho, päättävä jyrä, laajakatseinen visionääri, nöyrä asioiden toimeenpanija tai vaikutusvaltainen osaaja. Kenestä jää jälki muistiin, mieleen tai maailmaan, kenet haluat palkita? Kuka on alan vaikuttaja?

Suvi Kallio

Voittaja

Miki Kuusi

Olli Muurainen

Juontaja/Puhuja/Kouluttaja

Tämä puhetyöläinen todella osaa tehtävänsä − hän on paitsi vakuuttava ja asiansa osaava myös innostava kouluttaja tai sujuvasanainen tapahtuman tunnelmaa kohottava juontaja. Hän osaa ottaa yleisönsä, eivätkä yllättävätkään tilanteet saa häntä sekoamaan sanoissaan − onhan hän improvisointikyvyiltään omaa luokkaansa.

Outi Mäenpää

Lauri Salovaara

Voittaja

Ville Tolvanen

Esiintyjä/Taiteilija

Hyvä esiintyjä on ammattilainen omalla taiteenalallaan ja vakuuttaa yleisönsä taidoillaan. Hän osaa ottaa huomioon asiakkaan toivomukset ja tavoitteet sekä tietenkin myös yleisön itse tapahtumassa. Hänen esiintymisensä on aina elämys katsojille.

Ida Elina

Voittaja

Improryhmä Kolina

Niina Lahtinen

Pienet tapahtumapaikat (alle 1 000 hlö)

Hyvässä tapahtumapaikassa tärkeintä on, että se soveltuu juuri kyseiseen tapahtumaan ja luo sille oikeanlaiset puitteet. Se voi olla vaikkapa kokonainen rakennus, kulttuurikohde, laiva, yksittäinen sali tai vaikkapa sisäpiha. Kyseessä voi olla pelkkä tila tai täydenpalvelun tapahtumapaikka.

Lehmonkärki

Voittaja

Kieloranta

Tapahtumakeskus Koskenranta

Isot tapahtumapaikat (yli 1 000 hlö)

Hyvässä tapahtumapaikassa tärkeintä on, että se soveltuu juuri kyseiseen tapahtumaan ja luo sille oikeanlaiset puitteet. Se voi olla vaikkapa kokonainen rakennus, kulttuurikohde, laiva, yksittäinen sali tai vaikkapa sisäpiha. Kyseessä voi olla pelkkä tila tai täydenpalvelun tapahtumapaikka.

Messukeskus Helsinki

Himos Park

Voittaja

Tampereen TähtiAreena

Ravintola/Kahvila

On paikan valtti sitten henkeäsalpaava miljöö, veden kielelle herauttava ruoka tai ensiluokkainen palvelu, tarjoaa tämä ravintola onnistuneet puitteet tapahtumalle. Se voi olla omiaan monen ruokalajin illallisilla, aamiaistilaisuudessa tai vaikkapa bisneslounailla − tärkeintä on, että asiakkaan toiveet toteutetaan tai jopa ylitetään ja näin mahdollistetaan ikimuistoinen tapahtuma.

Löyly

Voittaja

Meripaviljonki

Tårget

Catering-yritys

Tarjoilut muistetaan ja niistä puhutaan – tilaisuuden luonteesta riippumatta. Onnistunut catering jättää muistijäljen, joka tuo veden kielelle tapahtuman jälkeenkin. Catering-alan vankkumattomalta ammattilaiselta eivät ideat ja tarjoiluehdotukset lopu kesken ja häneltä luonnistuvat niin istuva illallinen sadoille kuin maistuva lounas keskellä metsää.

Bastion Catering

Theron Catering

Voittaja

Soupster Catering

Majoituspaikka

Hyvän majoituspaikan valtteja voivat olla niin monipuoliset palvelut, loistava henkilökunta, ihastuttava miljöö kuin elämyksellisyyskin. Se voi olla huippuhotelli tai järvenrantamökki ­ – tärkeintä on, että siellä majoitutaan mukavasti ja nukutaan hyvin. Eikä pahitteeksi olisi, jos paikasta löytyisi viihtyisät puitteet myös erilaisiin aktiviteetteihin, kokouksiin ja ruokailuun.

Hotel Fabian

Kakslauttanen Arctic Resort

Voittaja

Hotel Katajanokka

Messut

Onnistuessaan messut on tehokas tapahtuma, jonka avulla on mahdollista edistää myyntiä ja markkinointia. Samalla osallistuvat yritykset saavat hyvän tilaisuuden hankkia uusia kontakteja. Parhaimmillaan messut aktivoivat kaikkia aisteja ja luovat samalla unohtumattomia elämyksiä. Ne voivat olla suurelle yleisölle avoimia yleisötapahtumia tai rajatuille ryhmille suunnattuja ammattilaistapahtumia.

Love me do -häätapahtuma - Love me do

Helsingin Kirjamessut 2016 - Suomen Messut Osuuskunta

Turun Kirjamessut ja Turun Ruoka- ja viinimessut - Turun Messukeskus

Voittaja

Yritystapahtuma

Asiakastilaisuus, get together, seminaari, illallinen tai konsertti – mikä tahansa näistä ja monista muista vaihtoehdoista voi olla paras yritystapahtuma. Tärkeintä on, että tietylle kutsuvierasjoukolle suunnattu tapahtuma on hyvin suunniteltu ja toteutettu, vuorovaikutteinen ja erottuu edukseen muiden tapahtumien joukosta.

Tiedon Valo 2016 - Tapahtumantekijät

The Great Food Debate - Tapahtumantekijät

Christmas pop-up office - Woltti Group

Voittaja

Henkilöstötapahtuma

Sarjassa etsitään onnistuneinta henkilöstötapahtumaa. Sellaista, joka on paitsi hyvin suunniteltu myös toteutunut budjetin raameissa. Henkilöstölle suunnatun tapahtuman tarkoituksena on voinut olla esimerkiksi innostaminen, palkitseminen, sitouttaminen tai vaikkapa hyvinvoinnin lisääminen.

Veho Fiilisbileet - Sisters & Company

Praguematism - Tapahtumantekijät

Voittaja

St1 Päivä (St1 Day 2016) - Tapahtumantekijät

Kuluttajatapahtuma

Nyt laitetaan kuluttajatapahtumat järjestykseen. Tapahtuma voi olla ilmainen tai pääsymaksullinen, kunhan sen kohderyhmä on kuluttajat – sekä olemassa olevat että potentiaaliset. Hyvä kuluttajatapahtuma voi olla niin seminaari, koulutus, paneeli, messut, festivaalit, konsertti kuin juhlakin.

Lux Helsinki - Helsingin Markkinointi

Elämä lapselle - Lastenklinikoiden Kummit

Uusi Aalto Waterexpo - Pulp Agency

Voittaja

Promootio/Lanseeraus

Tässä sarjassa tunnustuspalkinnosta kilpailevat erilaiset promootiot ja lanseeraustapahtumat. Tapahtuma voi olla kaikille avoin tai tarkalle kutsuvierasjoukolle suunnattu – se voi olla myös asiallinen tai viihteellinen. Tärkeintä on, että se on onnistunut lisäämään tuotteen tunnettuutta tai tutustuttanut asiakkaat täysin uuteen tuotteeseen.

Kokkikartano Blind Lunch - Lataamo Group

Nissan Navara Extreme Test Drive - MKTG Finland

Game of Thrones - Season 6 Launch - Woltti Group

Voittaja