Evento Awards > Finalistit

Finalistit 2018

 

Alan vaikuttaja

Haussa on henkilö, persoona, ilmiömäinen vaikuttaja tai asioiden eteenpäin tuuppaaja. Verkostoitumisvelho, päättävä jyrä, laajakatseinen visionääri, nöyrä asioiden toimeenpanija tai vaikutusvaltainen osaaja. Kenestä jää jälki muistiin, mieleen tai maailmaan, kenet haluat palkita? Kuka on alan vaikuttaja?

Alan vaikuttaja palkinto on valittu tuomariston keskuudessa. 

Petri Hollmen

Voittaja

Yleisön suosikki

Tapahtumakeskus Koskenranta

Voittaja

Juontaja/Puhuja/Kouluttaja

Tämä puhetyöläinen todella osaa tehtävänsä − hän on paitsi vakuuttava ja asiansa osaava myös innostava kouluttaja tai sujuvasanainen tapahtuman tunnelmaa kohottava juontaja. Hän osaa ottaa yleisönsä, eivätkä yllättävätkään tilanteet saa häntä sekoamaan sanoissaan − onhan hän improvisointikyvyiltään omaa luokkaansa.

Antti Merilehto

Voittaja

Kalle Ruuskanen

Aira Samulin

Majoituspaikka

Hyvän majoituspaikan valtteja voivat olla niin monipuoliset palvelut, loistava henkilökunta, ihastuttava miljöö kuin elämyksellisyyskin. Se voi olla huippuhotelli tai järvenrantamökki ­ – tärkeintä on, että siellä majoitutaan mukavasti ja nukutaan hyvin. Eikä pahitteeksi olisi, jos paikasta löytyisi viihtyisät puitteet myös erilaisiin aktiviteetteihin, kokouksiin ja ruokailuun.

ARCTIC TREEHOUSE HOTEL

Voittaja

HOTELLI VERSO

KLAUS K HOTEL

Esiintyjä/Taiteilija

Hyvä esiintyjä on ammattilainen omalla taiteenalallaan ja vakuuttaa yleisönsä taidoillaan. Hän osaa ottaa huomioon asiakkaan toivomukset ja tavoitteet sekä tietenkin myös yleisön itse tapahtumassa. Hänen esiintymisensä on aina elämys katsojille.

Jare ja VilleGalle

Windows95man

Janne Mustonen

Voittaja

Messut

Onnistuessaan messut on tehokas tapahtuma, jonka avulla on mahdollista edistää myyntiä ja markkinointia. Samalla osallistuvat yritykset saavat hyvän tilaisuuden hankkia uusia kontakteja. Parhaimmillaan messut aktivoivat kaikkia aisteja ja luovat samalla unohtumattomia elämyksiä. Ne voivat olla suurelle yleisölle avoimia yleisötapahtumia tai rajatuille ryhmille suunnattuja ammattilaistapahtumia.

Caravan 2017 - KOKO Lahti/Lahden messut

Pohjois-Suomen erämessut - Lapin Messut

Dare to Learn - Sivistyskiihdyttämö

Voittaja

Pienet tapahtumapaikat (alle 1000 hlö)

Hyvässä tapahtumapaikassa tärkeintä on, että se soveltuu juuri kyseiseen tapahtumaan ja luo sille oikeanlaiset puitteet. Se voi olla vaikkapa kokonainen rakennus, kulttuurikohde, laiva, yksittäinen sali tai vaikkapa sisäpiha. Kyseessä voi olla pelkkä tila tai täydenpalvelun tapahtumapaikka.

CLARION HOTEL HELSINKI

HOTEL SVEITSI

Voittaja

Tapahtumakeskus Koskenranta

Voittaja

Tapahtumatoteuttaja

Isot tapahtumapaikat (yli 1000 hlö)

Hyvässä tapahtumapaikassa tärkeintä on, että se soveltuu juuri kyseiseen tapahtumaan ja luo sille oikeanlaiset puitteet. Se voi olla vaikkapa kokonainen rakennus, kulttuurikohde, laiva, yksittäinen sali tai vaikkapa sisäpiha. Kyseessä voi olla pelkkä tila tai täydenpalvelun tapahtumapaikka.

JYVÄSKYLÄN PAVILJONKI

LOGOMO

Voittaja

SIBELIUSTALO

Yritystapahtuma

Asiakastilaisuus, get together, seminaari, illallinen tai konsertti – mikä tahansa näistä ja monista muista vaihtoehdoista voi olla paras yritystapahtuma. Tärkeintä on, että tietylle kutsuvierasjoukolle suunnattu tapahtuma on hyvin suunniteltu ja toteutettu, vuorovaikutteinen ja erottuu edukseen muiden tapahtumien joukosta.

Huipulla Tuulee - Jyväskylän Paviljonki

PING Helsinki - PING Helsinki

The Gas Fest 2017 - Woltti Group

Voittaja

Ravintola/Kahvila

On paikan valtti sitten henkeäsalpaava miljöö, veden kielelle herauttava ruoka tai ensiluokkainen palvelu, tarjoaa tämä ravintola onnistuneet puitteet tapahtumalle. Se voi olla omiaan monen ruokalajin illallisilla, aamiaistilaisuudessa tai vaikkapa bisneslounailla − tärkeintä on, että asiakkaan toiveet toteutetaan tai jopa ylitetään ja näin mahdollistetaan ikimuistoinen tapahtuma.

CAFÉ VERANDA

HOTELLI-RAVINTOLA ALMA

Voittaja

KONST O. DELI

Henkilöstötapahtuma

Sarjassa etsitään onnistuneinta henkilöstötapahtumaa. Sellaista, joka on paitsi hyvin suunniteltu myös toteutunut budjetin raameissa. Henkilöstölle suunnatun tapahtuman tarkoituksena on voinut olla esimerkiksi innostaminen, palkitseminen, sitouttaminen tai vaikkapa hyvinvoinnin lisääminen.

Efima - Elämys Group (Milagro LTD Oy)

Tieto Leadership Forum - NJ Production

Voittaja

Elisa 135 - Sisters Inc.

Catering-yritys

Tarjoilut muistetaan ja niistä puhutaan – tilaisuuden luonteesta riippumatta. Onnistunut catering jättää muistijäljen, joka tuo veden kielelle tapahtuman jälkeenkin. Catering-alan vankkumattomalta ammattilaiselta eivät ideat ja tarjoiluehdotukset lopu kesken ja häneltä luonnistuvat niin istuva illallinen sadoille kuin maistuva lounas keskellä metsää.

TOMMI’S KITCHEN OY

FOOD CAMP CATERING

Voittaja

Espoo Catering

Kuluttajatapahtuma

Nyt laitetaan kuluttajatapahtumat järjestykseen. Tapahtuma voi olla ilmainen tai pääsymaksullinen, kunhan sen kohderyhmä on kuluttajat – sekä olemassa olevat että potentiaaliset. Hyvä kuluttajatapahtuma voi olla niin seminaari, koulutus, paneeli, messut, festivaalit, konsertti kuin juhlakin.

Eurobasket - Elämys Group (Milagro LTD Oy)

Voittaja

#sunnuntaimummit - Woltti Group

The Seabin Project - Woltti Group

Grand Prix

Tuomaristolta eniten kaikista viidestä kategoriasta pisteitä kerännyt tapahtuma palkitaan Grand Prix -palkinnolla.

The Gas Fest 2017 - Woltti Group

Voittaja

Promootio/Lanseeraus

Tässä sarjassa tunnustuspalkinnosta kilpailevat erilaiset promootiot ja lanseeraustapahtumat. Tapahtuma voi olla kaikille avoin tai tarkalle kutsuvierasjoukolle suunnattu – se voi olla myös asiallinen tai viihteellinen. Tärkeintä on, että se on onnistunut lisäämään tuotteen tunnettuutta tai tutustuttanut asiakkaat täysin uuteen tuotteeseen.

Coke Beach House - MKTG Finland

Yhdessäpöydässä - Pulp Agency

Voittaja

Paroc Sauna - Woltti Group Oy