Evento Awards 

Kilpailusarjat

Alan vaikuttaja

Haussa on henkilö, persoona, ilmiömäinen vaikuttaja tai asioiden eteenpäin tuuppaja. Verkostoitumisvelho, päättävä jyrä, laajakatseinen visionääri, nöyrä asioiden toimeenpanija tai vaikutusvaltainen osaaja. Kenestä jää jälki muistiin, mieleen tai maailmaan, kenet haluat palkita? Kuka on alan vaikuttaja?

Lue lisää »    Nimeä ehdokas »    Jaa ystävillesi »

Juontaja/Puhuja/Kouluttaja

Tämä puhetyöläinen todella osaa tehtävänsä − hän on paitsi vakuuttava ja asiansa osaava myös innostava kouluttaja tai sujuvasanainen tapahtuman tunnelmaa kohottava juontaja. Hän osaa ottaa yleisönsä, eivätkä yllättävätkään tilanteet saa häntä sekoamaan sanoissaan − onhan hän improvisointikyvyiltään omaa luokkaansa.

Lue lisää »    Nimeä ehdokas »    Jaa ystävillesi »

Esiintyjä/Taiteilija

Hyvä esiintyjä on ammattilainen omalla taiteenalallaan ja vakuuttaa yleisönsä taidoillaan. Hän osaa ottaa huomioon asiakkaan toivomukset ja tavoitteet sekä tietenkin myös yleisön itse tapahtumassa. Hänen esiintymisensä on aina elämys katsojille.

Lue lisää »    Nimeä ehdokas »    Jaa ystävillesi »

Pienet tapahtumapaikat (alle 1000 hlö)

Hyvässä tapahtumapaikassa tärkeintä on, että se soveltuu juuri kyseiseen tapahtumaan ja luo sille oikeanlaiset puitteet. Se voi olla vaikkapa kokonainen rakennus, kulttuurikohde, laiva, yksittäinen sali tai vaikkapa sisäpiha. Kyseessä voi olla pelkkä tila tai täydenpalvelun tapahtumapaikka.

Lue lisää »    Nimeä ehdokas »    Jaa ystävillesi »

Isot tapahtumapaikat (yli 1000 hlö)

Hyvässä tapahtumapaikassa tärkeintä on, että se soveltuu juuri kyseiseen tapahtumaan ja luo sille oikeanlaiset puitteet. Se voi olla vaikkapa kokonainen rakennus, kulttuurikohde, laiva, yksittäinen sali tai vaikkapa sisäpiha. Kyseessä voi olla pelkkä tila tai täydenpalvelun tapahtumapaikka.

Lue lisää »    Nimeä ehdokas »    Jaa ystävillesi »

Ravintola/Kahvila

On paikan valtti sitten henkeäsalpaava miljöö, veden kielelle herauttava ruoka tai ensiluokkainen palvelu, tarjoaa tämä ravintola onnistuneet puitteet tapahtumalle. Se voi olla omiaan monen ruokalajin illallisilla, aamiaistilaisuudessa tai vaikkapa bisneslounailla − tärkeintä on, että asiakkaan toiveet toteutetaan tai jopa ylitetään ja näin mahdollistetaan ikimuistoinen tapahtuma.

Lue lisää »    Nimeä ehdokas »    Jaa ystävillesi »

Catering-yritys

Tarjoilut muistetaan ja niistä puhutaan – tilaisuuden luonteesta riippumatta. Onnistunut catering jättää muistijäljen, joka tuo veden kielelle tapahtuman jälkeenkin. Catering-alan vankkumattomalta ammattilaiselta eivät ideat ja tarjoiluehdotukset lopu kesken ja häneltä luonnistuvat niin istuva illallinen sadoille kuin maistuva lounas keskellä metsää.

Lue lisää »    Nimeä ehdokas »    Jaa ystävillesi »

Majoituspaikka

Hyvän majoituspaikan valtteja voivat olla niin monipuoliset palvelut, loistava henkilökunta, ihastuttava miljöö kuin elämyksellisyyskin. Se voi olla huippuhotelli tai järvenrantamökki ­ – tärkeintä on, että siellä majoitutaan mukavasti ja nukutaan hyvin. Eikä pahitteeksi olisi, jos paikasta löytyisi viihtyisät puitteet myös erilaisiin aktiviteetteihin, kokouksiin ja ruokailuun.

Lue lisää »    Nimeä ehdokas »    Jaa ystävillesi »

Messut

Onnistuessaan messut on tehokas tapahtuma, jonka avulla on mahdollista edistää myyntiä ja markkinointia. Samalla osallistuvat yritykset saavat hyvän tilaisuuden hankkia uusia kontakteja. Parhaimmillaan messut aktivoivat kaikkia aisteja ja luovat samalla unohtumattomia elämyksiä. Ne voivat olla suurelle yleisölle avoimia yleisötapahtumia tai rajatuille ryhmille suunnattuja ammattilaistapahtumia.

Lue lisää »    Ilmoita tapahtuma »    Jaa ystävillesi »

Yritystapahtuma

Asiakastilaisuus, get together, seminaari, illallinen tai konsertti – mikä tahansa näistä ja monista muista vaihtoehdoista voi olla paras yritystapahtuma. Tärkeintä on, että tietylle kutsuvierasjoukolle suunnattu tapahtuma on hyvin suunniteltu ja toteutettu, vuorovaikutteinen ja erottuu edukseen muiden tapahtumien joukosta.

Lue lisää »    Ilmoita tapahtuma »    Jaa ystävillesi »

Henkilöstötapahtuma

Sarjassa etsitään onnistuneinta henkilöstötapahtumaa. Sellaista, joka on paitsi hyvin suunniteltu myös toteutunut budjetin raameissa. Henkilöstölle suunnatun tapahtuman tarkoituksena on voinut olla esimerkiksi innostaminen, palkitseminen, sitouttaminen tai vaikkapa hyvinvoinnin lisääminen.

Lue lisää »    Ilmoita tapahtuma »    Jaa ystävillesi »

Kuluttajatapahtuma

Nyt laitetaan kuluttajatapahtumat järjestykseen. Tapahtuma voi olla ilmainen tai pääsymaksullinen, kunhan sen kohderyhmä on kuluttajat – sekä olemassa olevat että potentiaaliset. Hyvä kuluttajatapahtuma voi olla niin seminaari, koulutus, paneeli, messut, festivaalit, konsertti kuin juhlakin.

Lue lisää »    Ilmoita tapahtuma »    Jaa ystävillesi »

Promootio/Lanseeraus

Tässä sarjassa tunnustuspalkinnosta kilpailevat erilaiset promootiot ja lanseeraustapahtumat. Tapahtuma voi olla kaikille avoin tai tarkalle kutsuvierasjoukolle suunnattu – se voi olla myös asiallinen tai viihteellinen. Tärkeintä on, että se on onnistunut lisäämään tuotteen tunnettuutta tai tutustuttanut asiakkaat täysin uuteen tuotteeseen.

Lue lisää »    Ilmoita tapahtuma »    Jaa ystävillesi »